Sunday 20 June 2010

Henry Schultez - happy Stereo Sounds


 Henry Schultez
 Happy Stereo Sounds
 Philips 88526 DY
Sound-Engineer: Peter Klemt

Henry Schultez (real name: Heinz Schultze) played guitar for the Last brothers in their respective orchestras, but also worked with Alfred Hause, Helmut Zacharias, Horst Jankowski a.o., both as a arranger and guitarist. Heinz also formed his own orchestra under the name of Henry Schultez. 

 01 's wird schöne Maderln geben; Radetzky Marsch; I bin halt a Weaner
 02 Gern hab ich die Frau'n geküsst; Ja das Schreiben und das Lesen; Niemand liebt dich so wie ich
 03 Wiener Bonbons; Deutschmeister Regimentsmarsch; Mei Mutterl wara Weanerin
 04 The Girl That I Marry; True Love
 05 Batavia fox; Wie mein Ahn'l  zwanzig Jahr; Joj, Mámán
 06 Fledermaus Ouverture; Ich bin ein armer Wandergesell; Dein ist mein ganzes Herz 
 07 I  could have danced all night; Tonight; Stranger in Paradise
 08 Harry Lime Theme; Ich hab'die schönen Mäderln net erfunden
 09 Lippen schweigen; Bist du's lachendes Glück; Ja, das ist alles auf Ehr
 10 Heut kommen die Englern auf Urlaub nach Wien; Wiener Fiakerlied; Jetzt trink'n ma noch a Flascherl Wein
Photo form Gernot Brück's Homepage
http://www.gernot-brueck.de/

No comments:

Post a Comment

Blog Archive